WEJDŹ W EMOCJE

ikona dyski

STATUS INNOWACJI

  • Innowacja w trakcie tworzenia

ikona osoba

DLA KOGO

  • Uczniowie i uczennice szkół podstawowych w szczególności uczniowie z SPE z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  • Nauczyciele i nauczycielki szkół specjalnych, oligofrenopedagodzy, terapeuci rewalidacji indywidualnej, terapeuci uczniów ze spektrum zaburzeń autystycznych

ikona sieć

POZIOM EDUKACJI

  • Szkoły podstawowe, w tym szkoły specjalne

Edukacja z sercem,
technologia z myślą

IDEA
INNOWACJI

„Wejdź w emocje” niweluje trudność w rozpoznawaniu i nazywaniu emocji przez uczniów ze SPE, niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem (9-18 lat). Tworzymy aplikację VR i poradnik dla nauczycieli, które umożliwią bezpieczne doświadczanie emocji. Dzięki immersji uczniowie i uczennice poznają różne stany emocjonalne, co poprawi ich jakość życia i relacje społeczne. Rozwiązanie wesprze odbiorców w nauce relaksacji, wyciszenia, skupienia uwagi, szybkości reakcji – co jest niezmiernie ważne w sytuacjach stresowych.

O ZESPOLE

Nasz duet to mieszanka doświadczenia, kreatywności i determinacji. Pracujemy z osobami z niepełnosprawnościami intelektualnymi i zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Każda z nas wnosi unikalne umiejętności, tworzymy dynamiczną drużynę, która pokonuje ograniczenia i szuka innowacyjnych rozwiązań.
Co nas wyróżnia?
Empatia: Indywidualne podejście do każdego ucznia.
Nowoczesność: Wykorzystanie VR w terapii i edukacji.
Doświadczenie: Ponad dekada wspólnej pracy i realizacja projektów edukacyjnych.
Kreatywność: Ciągłe poszukiwanie nowych sposobów na rozwój uczniów.

​ZAPOZNAJ SIĘ Z CAŁYM ZESPOŁEM
https://ksztalcenie.popojutrze.pl/wp-content/uploads/sites/2/2025/01/Zrzut-ekranu-2025-01-28-145407.png

ETAPY INNOWACJI

Zobacz jak wygląda proces od pomysłu do gotowej innowacji edukacyjnej w POPOJUTRZE:

Autor: Anna Wiśniewska

Opublikowano: 26.01.2025, 19:44

Ostatnia zmiana: 28.02.2025, 16:31