STATUS INNOWACJI
- Innowacja w trakcie tworzenia
DLA KOGO
- Uczniowie w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych
- Nauczyciele w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych
- Edukatorzy w instytucjach kultury i nauki, tworzący ich programy edukacyjne
POZIOM EDUKACJI
- Szkoły podstawowe i ponadpodstawowe
Metody projektu w nowej odsłonie!
IDEA
INNOWACJI
„KURS na PROJEKT” w przystępny sposób wprowadza nauczycieli, uczniów i instytucje w świat metody projektu. Całość opiera się na krótkich, konkretnych filmach, materiałach tekstowo-graficznych oraz gotowych szablonach, które w prosty sposób pokazują, jak wpleść metodę projektu w podstawę programową, jednocześnie wspierając rozwój kompetencji społecznych i cyfrowych.
Dlaczego to takie ważne? Metoda projektu to klucz do nowoczesnej edukacji – angażuje uczniów, rozwija ich kreatywność, umiejętności społeczne i kompetencje cyfrowe, czyli to wszystko, co w dzisiejszym świecie liczy się najbardziej.
Chcemy, by „KURS na PROJEKT” stał się wygodnym, bezpłatnym narzędziem, które dodaje odwagi i inspiruje do działania – zarówno tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z metodą projektu, jak i doświadczonych praktyków pragnących rozwinąć swoje kompetencje. Wierzymy, że dzięki temu przyczynimy się do realnej zmiany w polskiej szkole i zachęcimy wiele osób do odkrywania pełnego potencjału metody projektu.
O ZESPOLE
Nasz Zespół to 5 osób, o różnych lecz świetnie uzupełniających się kompetencjach. Łączymy kompetencje w zakresie edukacji, projektowania, sztuki, fotografii, muzyki i sportu. Dzięki doświadczeniu w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz w realizacji projektów edukacyjnych, tworzymy innowacyjne rozwiązania, które inspirują i angażują uczestników. Wspólnie dążymy do podnoszenia jakości edukacji poprzez kreatywne i praktyczne podejście.
Okiem Ekspertek…
Posłuchaj, jak o innowacji opowiada Marta Młyńska – Edukatorka, Trenerka, Coachka, Psycholożka, Autorka książki „Wypalona. Jak poradzić sobie z wypaleniem zawodowym i całkiem nie zgasnąć
KURS na PROJEKT odpowiada na potrzeby XXI wieku, w którym szkoła powinna inspirować do poszukiwań i działania, a nie tylko przekazywać dane. Metoda projektu doskonale wpisuje się w to podejście, kładąc nacisk na praktykę, współpracę i rozwój kompetencji kluczowych, takich jak: samodzielność, kreatywność, współpraca i krytyczne myślenie. Autorzy publikacji wyjaśniają, dlaczego “wlewanie wiedzy do głowy to mit”, prezentując co zrobić, by uczniowie i uczennice mogli autentycznie zaangażować się w proces uczenia się.
Marta Jankowska – Nauczycielka dyplomowana, Polonistka, Szkolna Doradczyni zawodowa, Trenerka myślenia krytycznego. Twórczyni licznych materiałów edukacyjnych. Specjalistka do spraw edukacji w Miejskim Teatrze Miniatura
KURS na PROJEKT to jedna z najbardziej przemyślanych i inspirujących propozycji dla nauczycieli o pracy metodą projektu, z jaką miałam okazję się zapoznać. Kurs zachwyca nie tylko swoją przystępną formą, ale przede wszystkim głębokim przygotowaniem merytorycznym, praktycznością oraz empatycznym podejściem do nauczyciela.
Małgorzata Kostrzewska – Profesor uczelni w Katedrze Urbanistyki i Planowania Regionalnego na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej oraz Metodyczka w Centrum Nowoczesnej Edukacji PG.
ETAPY INNOWACJI
Zobacz jak wygląda proces od pomysłu do gotowej innowacji edukacyjnej w POPOJUTRZE:
-
ZOBACZ MATERIAŁY ETAPU 1
PROTOTYP 1
-
ZOBACZ MATERIAŁY ETAPU 2
PROTOTYP 2
-
SKORZYSTAJ Z BEZPŁATNEJ INNOWACJI
GOTOWA INNOWACJA
