UNIWERSALNY PODRĘCZNIK PROJEKTOWANIA GIER

ikona dyski

STATUS INNOWACJI

  • Innowacja w trakcie akceleracji

ikona osoba

DLA KOGO

  • Studenci i studentki kierunków i specjalności growych (odbiorcy innowacji)
  • Nauczyciele akademiccy kierunków i specjalności growych (użytkownicy innowacji)
  • Edukatorzy, w szczególności nauczyciele, używający lub chcący używać edukacji growej (użytkownicy-odbiorcy innowacji)

ikona sieć

POZIOM EDUKACJI

  • Uczelnie wyższe

Bierzemy gry na poważnie!

IDEA
INNOWACJI

Tworzymy zrozumiały i przystępny podręcznik do projektowania gier, który umożliwia swobodne i samodzielne uczenie się, jak również prowadzenie zajęć na jego podstawie. Jest to pierwsza polskojęzyczna publikacja w tym temacie. Mocną stroną jest unikatowa struktura podręcznika, która umożliwia dowolne podróżowanie pomiędzy kolejnymi tematami i ćwiczeniami. Trzy unikatowe ścieżki (Solo, Multi i Kampania) facylitują różne tryby uczenia się i pozwalają na rozwój i zdobywanie wiedzy w różnych obszarach zgodnie z tempem jednostki i/lub grupy. Pragniemy, aby podręcznik inspirował do tworzenia gier, zarówno rozrywkowych, jak i tych poważnych.

O ZESPOLE

Jesteśmy ekipą od gier, które uczą, bawią i wywracają edukację do góry nogami. Planszówki, RPG, larpy, gry cyfrowe czy rozszerzona rzeczywistość – to nasz żywioł. Stworzyłyśmy_śmy pierwszy polskojęzyczny podręcznik do projektowania gier z trzema ścieżkami: Solo, Multi i Kampania. Co to daje? Możesz uczyć się po swojemu, rozwijać kreatywność i stać się mistrzem gier, zamiast tylko w nie grać

​ZAPOZNAJ SIĘ Z CAŁYM ZESPOŁEM
https://ksztalcenie.popojutrze.pl/wp-content/uploads/sites/2/2025/01/Marta-Tyminska_Piotr-Milewski_gamebook.png

ETAPY AKCELERACJI

Zobacz jak wygląda proces od pomysłu do gotowej innowacji edukacyjnej w POPOJUTRZE:

Autor: Administrator Strony

Opublikowano: 27.01.2025, 18:44

Ostatnia zmiana: 14.02.2025, 16:12