
STATUS INNOWACJI
- Innowacja w trakcie akceleracji

DLA KOGO
- Studenci i studentki kierunków i specjalności growych (odbiorcy innowacji)
- Nauczyciele akademiccy kierunków i specjalności growych (użytkownicy innowacji)
- Edukatorzy, w szczególności nauczyciele, używający lub chcący używać edukacji growej (użytkownicy-odbiorcy innowacji)

POZIOM EDUKACJI
- Uczelnie wyższe
Bierzemy gry na poważnie!
IDEA
INNOWACJI
Tworzymy zrozumiały i przystępny podręcznik do projektowania gier, który umożliwia swobodne i samodzielne uczenie się, jak również prowadzenie zajęć na jego podstawie. Jest to pierwsza polskojęzyczna publikacja w tym temacie. Mocną stroną jest unikatowa struktura podręcznika, która umożliwia dowolne podróżowanie pomiędzy kolejnymi tematami i ćwiczeniami. Trzy unikatowe ścieżki (Solo, Multi i Kampania) facylitują różne tryby uczenia się i pozwalają na rozwój i zdobywanie wiedzy w różnych obszarach zgodnie z tempem jednostki i/lub grupy. Pragniemy, aby podręcznik inspirował do tworzenia gier, zarówno rozrywkowych, jak i tych poważnych.
O ZESPOLE
Jesteśmy ekipą od gier, które uczą, bawią i wywracają edukację do góry nogami. Planszówki, RPG, larpy, gry cyfrowe czy rozszerzona rzeczywistość – to nasz żywioł. Stworzyłyśmy_śmy pierwszy polskojęzyczny podręcznik do projektowania gier z trzema ścieżkami: Solo, Multi i Kampania. Co to daje? Możesz uczyć się po swojemu, rozwijać kreatywność i stać się mistrzem gier, zamiast tylko w nie grać
ZAPOZNAJ SIĘ Z CAŁYM ZESPOŁEM
ETAPY AKCELERACJI
Zobacz jak wygląda proces od pomysłu do gotowej innowacji edukacyjnej w POPOJUTRZE:
-
KONSULTACJE Z SZEROKĄ GRUPĄ ODBIORCÓW, OPRACOWNIE PROTOTYPU I TESTOWANIE
-
OPARCOWANIE FINANLNEJ WERSJI INNOWACJI
-
STWORZENIE OSTATECZNEJ WERSJI MAREIAŁÓW, OPRACOWANIE GRAFIK, REDAKCJA TEKSTU