
STATUS INNOWACJI
- Innowacja w trakcie tworzenia

DLA KOGO
- Uczniowie i uczennice szkół podstawowych w szczególności uczniowie z SPE z niepełnosprawnością intelektualną i zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Nauczyciele i nauczycielki szkół specjalnych, oligofrenopedagodzy, terapeuci rewalidacji indywidualnej, terapeuci uczniów ze spektrum zaburzeń autystycznych

POZIOM EDUKACJI
- Szkoły podstawowe, w tym szkoły specjalne
Edukacja z sercem,
technologia z myślą
IDEA
INNOWACJI
„Wejdź w emocje” niweluje trudność w rozpoznawaniu i nazywaniu emocji przez uczniów ze SPE, niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem (9-18 lat). Tworzymy aplikację VR i poradnik dla nauczycieli, które umożliwią bezpieczne doświadczanie emocji. Dzięki immersji uczniowie i uczennice poznają różne stany emocjonalne, co poprawi ich jakość życia i relacje społeczne. Rozwiązanie wesprze odbiorców w nauce relaksacji, wyciszenia, skupienia uwagi, szybkości reakcji – co jest niezmiernie ważne w sytuacjach stresowych.
O ZESPOLE
Nasz duet to mieszanka doświadczenia, kreatywności i determinacji. Pracujemy z osobami z niepełnosprawnościami intelektualnymi i zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Każda z nas wnosi unikalne umiejętności, tworzymy dynamiczną drużynę, która pokonuje ograniczenia i szuka innowacyjnych rozwiązań.
Co nas wyróżnia?
Empatia: Indywidualne podejście do każdego ucznia.
Nowoczesność: Wykorzystanie VR w terapii i edukacji.
Doświadczenie: Ponad dekada wspólnej pracy i realizacja projektów edukacyjnych.
Kreatywność: Ciągłe poszukiwanie nowych sposobów na rozwój uczniów.

ETAPY INNOWACJI
Zobacz jak wygląda proces od pomysłu do gotowej innowacji edukacyjnej w POPOJUTRZE:
-
PROTOTYP 1
-
PROTOTYP 2
-
GOTOWA INNOWACJA