NIE PANIKUJ!

EDUKACYJNA GRA VR

ikona dyski

STATUS INNOWACJI

  • Innowacja w trakcie tworzenia

ikona osoba

DLA KOGO

  • Uczniowie starszych klas szkół podstawowych (7-8 klasa) i młodszych klas szkół ponadpodstawowych (1-2 klasa)
  • Nauczyciele starszych klas szkół podstawowych (7-8 klasa) i młodszych klas szkół ponadpodstawowych (1-2 klasa)

ikona sieć

POZIOM EDUKACJI

  • Szkoły podstawowe i ponadpodstawowe

Opanuj stres grając
w NIE PANIKUJ!

IDEA
INNOWACJI

Naszą propozycją jest przygotowanie gry edukacyjnej „Nie Panikuj!”, która symuluje sytuacje kryzysowe wymagające współpracy. Celem innowacji jest opracowanie modelu edukacji, dzięki któremu uczniowie klas 7-8 szkoły podstawowej i 1-2 szkoły ponadpodstawowej zwiększą kompetencje kooperacji i zespołowe w sytuacjach stresowych. Gra oferuje doświadczenia, które pozwalają uczniom rozwijać umiejętności zespołowe i wzmacniać rezyliencję. Dla nauczycieli innowacja dostarcza gotowe narzędzie dydaktyczne, ułatwiające prowadzenie zajęć i wykorzystanie nowoczesnych technologii.

O ZESPOLE

Nasz zespół łączy różnorodne kompetencje z zakresu nauk społecznych, sztuki, psychoterapii i pedagogiki. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z dziećmi, młodzieżą i nowoczesnymi technologiami, jesteśmy zmotywowani do tworzenia innowacyjnych projektów edukacyjnych. Wierzymy, że nowoczesne narzędzia edukacyjne mają ogromny potencjał, który w Polsce jest niewykorzystany. Naszym celem jest wspieranie nauczycieli i uczniów w efektywnym wykorzystaniu technologii w edukacji.

​ZAPOZNAJ SIĘ Z CAŁYM ZESPOŁEM
https://ksztalcenie.popojutrze.pl/wp-content/uploads/sites/2/2025/01/professional-male-female-workers-being-office-work-modern-cyber-technologies-project.png

ETAPY INNOWACJI

Zobacz jak wygląda proces od pomysłu do gotowej innowacji edukacyjnej w POPOJUTRZE:

Autor: Administrator Strony

Opublikowano: 27.01.2025, 11:38

Ostatnia zmiana: 28.01.2025, 14:19